Polska Anglia

Paczki nadawane z Polski do Wielkiej Brytanii:

Odbiory przesyłek na terenie Polski realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9-19.

Jeśli chcesz aby przesyłka była dostarczona odbiorcy w Anglii w najbliższy weekend to prosimy o nadanie jej najpóźniej we WTOREK.

Co należy zrobić aby paczka była odebrana ?
Najpóźniej dzień przed planowanym odbiorem do godziny 20:00 złoz zlecenie odbioru przesyłki poprzez naszą stronę internetowa, facebook bądź telefonicznie. Pamiętaj, że realizujemy transport poprzez czwartkowy wyjazd i do tego czasu przesyłka musi być przyjęta przez nasz magazyn.

Przesyłki nadane w środę nie mają 100% gwarancji doręczenia przesyłki w najbliższy weekend a Nadawcy nie przysługuje żaden rabat z powodu realizacji usługi poprzez kolejny czwartkowy wyjazd.

Na terenie Polski odbiory realizowane są w naszym imieniu przez kuriera firmy DPD Polska. Przesyłka odebrana przez kuriera ma być dostarczona na poniższe dane: PHU Jakub Pogorzelski ul. Klasztorna 5 16-080 Tykocin. Odbiorca jest jednocześnie płatnikiem w rozumieniu DPD Polska. Do odbioru przesyłki należy wydrukować list przewozowy lub w przypadki braku możliwości wydrukowania w/w listu kurier wypisze list ręcznie.

Jeśli będzie jakikolwiek problem podczas wydawania paczki kurierowi skontaktuj sie z nami: 506123974.

Zlecenia na odbiór w Polsce prosimy składać dzień przed planowanym odbiorem do godziny 20:00 czasu polskiego. Zlecenia zarejestrowane po tej godzinie będą przenoszone automatycznie na kolejny możliwy termin odbioru tj dzień roboczy.

Doręczenia przesyłek na terenie Wielkiej Brytanii realizowane są w sobotę w zależności od miasta doręczenia.

JAK SPAKOWAĆ PRZESYŁKĘ

– Przesyłka musi być zapakowana w GRUBY PORZĄDNY KARTON owinięty mocną taśmą na OKOŁO a nie plastrami o równych bokach bez żadnych wybrzuszeń ani wystających części. PROSIMY o dostosowanie kartonu do wagi paczki POLECAMY kartony po bananach są najmocniejsze.

– jeżeli przesyłka posiada wystające elementy bądź wybrzuszenia przy zamawianiu kuriera nadawca ma obowiązek podczas składania zamówienia poinformować nas o tym w przypadku nie zgłoszenia podczas zamawiania kuriera owych nieprawidłowości odbiorca zostanie obciążony kwota 50 zł = 10 funtów

– jeżeli chcesz wysłać torbę / walizkę muszą być one owinięte folią stretch w taki sposób aby nie było dostępu do zamków pozostawiając miejsce na naklejenie etykiety przez kuriera. ( dopłata w wysokości 3 funtów za przesyłkę niestandardową)

– jak zapakować słoiki ! Słoiki MUSZĄ stać pionowo prosimy nie stawiać słoików po brzegach paczki i nie kłaść gdyż pod wpływem drgań słoiki odwekowują się i substancja płynna wydostaję się na zewnątrz zalewając paczkę nadawcy oraz paczki innych nadających. Każdy słoik powinien być owinięty folią bąbelkową w oddzielnych torebkach. Jeżeli do paczki wkładane są również inne rzeczy w szczególności ubrania prosimy wkładać je do oddzielnych reklamówek. To są Państwa rzeczy starajcie się je tak zabezpieczyć, że w razie jakiegokolwiek stłuczenia inne rzeczy na tym nie ucierpią. Przewoźnik nie jest cudotwórcą jeżeli źle zapakujecie Państwo paczkę my nie jesteśmy w stanie nic zrobić. (dopłata 3 funty za przesyłkę niestandardową)

– jeżeli paczki zawiera inne ELEMENTY SZKLANE klient ma obowiązek poinformowania nas o tym ( dopłata 3 funty za przesyłkę niestandardową)

– jak liczymy obwód paczki DŁUGOŚĆ + WYSOKOŚĆ + SZEROKOŚĆ wybieramy jeden kant paczki i od niego odchodzą 3 boki które sumujemy

– jeżeli Twoja paczka ma większe wymiary skontaktuj się z nami przeliczymy i podamy Ci cenę

– szacowana wartość paczki jest dla nas TYLKO I WYŁĄCZNIE informacją a nie kwotą ubezpieczenia paczki. Paczki ubezpieczone są u przewoźnika GEIS na 500 zl w przypadku uszkodzenia. Nie dotyczy to słoików z przetworami.

 

UWAGA: Przewożenie w przesyłkach towarów alkoholowych i tytoniowych jest zabronione. W przypadku ujawnienia w/w produktów w przesyłce na Nadawcę zostanie nałożona kara w wysokości 150 GBP.

W okresie świątecznym czas realizacji usługi może się wydłużyć.

Zamawiając paczkę wyrażasz zgodę na odbiór / dostarczenie paczki przez pośrednika. W przypadku uszkodzenia paczki przez pośrednika proces reklamacyjny trwa do 40 dni roboczych i odbywa się za jego pośrednictwem. Firma MK Pogorzelscy nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez pośrednika.


Przeczytałem regulamin i chcę kontynuować

Telefon kontaktowy*

Wymiary*:


Oświadczam, iż znam i akceptuje regulamin, oraz że nie przesyłam rzeczy zabronionych w rozumieniu MK Pogorzelscy.

*W przypadku rażących niezgodności zadeklarowanych wymiarów i wagi dodatkowa opłata zostanie obciążony odbiorca.
**Paczki ubezpieczone są do kwoty 500 Zł

Zapoznałem się oraz akceptuję politykę prywatności. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez MK Pogorzelscy Jakub Pogorzelski z siedzibą w Tykocinie przy ul. Klasztornej 5 , NIP: 9660394903 w celu niezbędnym do świadczenia usługi.