Anglia Polska

Paczki nadawane z Wielkiej Brytanii i do Polski:

Chcesz nadać paczkę z Anglii ? Nie zwlekaj z zamówieniem kuriera bo może się okazać, że w wybranym przez Ciebie terminie nie mamy już możliwości odbioru paczek. Odbiory przesyłek realizowane są wedle naszych możliwości. Transport z Wielkiej Brytanii wyjeżdża co tydzień w sobotę. Przesyłki z Wielkiej Brytanii przyjmowane są w poniedziałek na magazynie w Polsce. Doręczenia przesyłek na terenie Polski następują wtorek – środa poprzez kuriera firmy Inpost, Fedex, DHL, DPD.

ODBIÓR PACZEK w Bristol poniedziałek – piątek

W Londynie , Slough, Maidstone, Swindon, Reading – sobota

W okresie świątecznym czas realizacji usługi może się wydłużyć.

JAK SPAKOWAĆ PRZESYŁKĘ

– Przesyłka musi być zapakowana w GRUBY PORZĄDNY KARTON owinięty mocną taśmą na OKOŁO a nie plastrami, o równych bokach bez żadnych wybrzuszeń ani wystających części. PROSIMY o dostosowanie kartonu do wagi paczki POLECAMY kartony po bananach są najmocniejsze.

– jeżeli przesyłka posiada wystające elementy bądź wybrzuszenia przy zamawianiu kuriera nadawca ma obowiązek podczas składania zamówienia poinformować nas o tym w przypadku nie zgłoszenia podczas zamawiania kuriera owych nieprawidłowości odbiorca zostanie obciążony kwota 50 zł = 10 funtów

– jeżeli chcesz wysłać torbę / walizkę muszą być one owinięte folią stretch w taki sposób aby nie było dostępu do zamków pozostawiając miejsce na naklejenie etykiety przez kuriera. ( dopłata w wysokości 3 funtów za przesyłkę niestandardową)

– jeżeli paczki zawiera ELEMENTY SZKLANE klient ma obowiązek poinformowania nas o tym ( dopłata 3 funty za przesyłkę niestandardową)

– jak liczymy obwód paczki DŁUGOŚĆ + WYSOKOŚĆ + SZEROKOŚĆ wybieramy jeden kant paczki i od niego odchodzą 3 boki które sumujemy

– jeżeli Twoja paczka ma większe wymiary skontaktuj się z nami przeliczymy i podamy Ci cenę

– szacowana wartość paczki jest dla nas TYLKO I WYŁĄCZNIE informacją a nie kwotą ubezpieczenia paczki. Paczki ubezpieczone są u przewoźnika DPD na 500 zl w przypadku uszkodzenia.

– paczka MUSI zawierać kartkę z :

Imię i Nazwisko odbiorcy

Dokładny adres ulica nr domu

Miejscowość i kod pocztowy

POLSKI numer telefonu

W przypadku braku jakiejkolwiek informacji na paczce może wydłużyć czas dostarczenia.

 

WAŻNE zapakowanie paczki leży w gestii klienta. To Państwo macie obowiązek zapewnić sobie porządny karton do przewiezienia waszego mienia. To Państwo musicie je dobrze zabezpieczyć. To Państwo macie obowiązek je dobrze zakleić. My jako przewoźnik nie odpowiadamy za źle zabezpieczone paczki. Za słabe kartony nie dostosowane do wagi wysyłanych rzeczy. Za odklejające się taśmy. PAMIĘTAJCIE to jest wasze mienie a przewoźnik to nie cudotwórca. Często kartony zanim trafią do miejsca docelowego odwiedzają sortownie paczek

Zamawiając paczkę wyrażasz zgodę na odbiór / dostarczenie paczki przez pośrednika. W przypadku uszkodzenia paczki przez pośrednika proces reklamacyjny trwa do 40 dni roboczych i odbywa się za jego pośrednictwem. Firma MK Pogorzelscy nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez pośrednika.

 

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące naszej oferty, realizacji usługi to zapraszamy do kontaktu telefonicznego:

506 123 974

Lub poprzez Facebooka

MK Pogorzelscy

Marcin Karolina Pogorzelscy

Przeczytałem regulamin i chcę kontynuować

Telefon kontaktowy *

Wymiary*:


Oświadczam, iż znam i akceptuje regulamin, oraz że nie przesyłam rzeczy zabronionych w rozumieniu MK Pogorzelscy

*W przypadku rażących niezgodności zadeklarowanych wymiarów i wagi dodatkowa opłata zostanie obciążony odbiorca.
**Paczki ubezpieczone są do kwoty 500 Zł

Zapoznałem się oraz akceptuję politykę prywatności. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez MK Pogorzelscy Jakub Pogorzelski z siedzibą w Tykocinie przy ul. Klasztornej 5 , NIP: 9660394903 w celu niezbędnym do świadczenia usługi.